2006/05/06

致:姓關的

一路順風。
PS.希望你部電話早日康復。

4 則留言:

匿名 說...

陶陶honey~~
我等你考埋試就約你去食飯呀
我會問埋我阿darling o架啦~~

from,
sweet heart

Alan To 說...

my sweet heart
其實我考哂試架喇
不過我honey珍珠黎左
所以要同佢去東歐遊一轉
唔得閒同你食飯喇

from 陶陶honey

匿名 說...

你honey珍珠黎得唔合時,可唔可以叫佢走,唔想打風

ps 你點解要避開珍珠honey,唔通你去
左"滾"?

by 仁仁

匿名 說...

陶陶honey~~
唔緊要
我可以等
等你得閒的時候先陪我食飯~~


from,
sweet heart